Loooooong time ago!

Nu är det nästan ett år sedan jag skrev sist. Har inte riktigt haft varken tid eller lust.

Rätt mycket har hänt sen sist jag skrev, och det är väl inte konstigt alls egentligen. Orkar inte skriva ner allt, men kan punkta upp lite utav det som har hänt.

- Tagit studenten
Något utav det roligaste jag har gjort i hela mitt liv, sådan grym glädje när man springer runt och sjunger, skriker och är allmänt lycklig! Firade inte så stort, några närmre vänner som käkade och krökade lite hemma hos mig. Hade inte orkat så mycket mer då jag gick upp vid 5 på morgonen ;)


- Jobbat på två olika ställen
Hade först Café jobbet i Tullinge. Dom underbaraste människorna att jobba med. Jobbade där iprincip hela sommaren. dom var så otroligt nöjda med mig, dom sa bland annat att jag var en av dom bästa dom har haft som har jobbat där. Men då dom bara har öppet på helgerna under vintern var jag tvungen att söka nytt efter sommaren. Slutade med att jag började jobba på daglivs på fridhensplan. Fyfan vilket jävla jobb säger jag bara, trivdes inte för fem öre. Men för tillfället har jag inget jobb, ska börja söka nytt. Bara att hoppas att jag har lika mycket tur som jag har haft tidigare.

- Varit i Portugal

I September så åkte jag, Lovisa och Carolina till Porugal. Fyfan vad det var skönt att komma till värmen, men fyfan vad alla tre ville hem därifrån. Ville inte vara kvar överhuvudtaget. Men många roliga stunder hade vi. (Bilder kommer)

- Träffat världens finaste
Jag har dessutom träffat världens finaste kille. Jag och Jonas träffades för första gången för typ två och ett halvt år sedan när jag hade hemmafest. Men då fick varken han eller jag upp ögonen för varandra. Han fick däremot upp ögonen för min kära syster som var gravid då. Dom började träffas lite smått, men det blev aldrig något mellan dom. Sedan i sommras när han var här och fikade så började vi prata lite smått. Men precis när vi gjorde det så åkte han till öland i tre veckor. Vi pratade under hela tiden han var där nere och träffades så fort han kom hem. Nu har vi varit tillsammans i lite mer än fyra månader och gud vad jag älskar den killen!


Detta är bara några utav de saker som jag har varit med om, kanske får lust att skriva av mig och skriva lite mer saker som har hänt lite längre fram.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Jag måste säga att jag verkligen gillar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback