Torsdag

Hallå!
Nu har jag som vanligt inte haft ork att uppdatera. Har inte hänt något jättespeciellt, har varit i Örebro för att hjälpa till när Olle skulle tävla med en utav sina hästar på Örebro travet. Riktigt roligt att se. Dock fick hon inte en så jättebra placering, men det kommer fler tåg!


I söndags så jobbade jag, börjar komma in i allting nu. Känns än så länge jättebra. Ett stort plus att det bara tar en kvart att åka dit. Ska jobba nu på lördag också.

Igår var jag ute och red med ett litet gäng från stallet. Alltid lika roligt! Länge sen vi var ute och red så många. Våran fina häst börjar bli riktigt duktig! Då hon är en gammal travare är hon inte så jätteutbildad, men det går sakta men säkert framåt!


När min syster red henne i vintras!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback