Tisdag

Hej hallå!
Nu har jag ätit middag och varit i stallet. Riktigt skönt att komma dit faktiskt, har inte varit där sen i lördags. Det var riktigt varmt när vi skulle gå dit. Trodde seriöst jag skulle smälla av! Men ska inte klaga nu när det äntligen är sommar!

Gårdagen tillbringades med världens bästa vän. Vi fick sluta halv elva, så vi tillbringade resten av dagen med att ligga och dega ute i solen. Söt som min lilla vän Carolina är fick hon ju självklart för sig att hon skulle svalka av mig genom att spruta ner mig med vattenslangen på hennes bakgård också ;)
När klockan närmade sig 7 och Carro hade pluggat medan jag diskade (jag vet att jag är bäst Carro ;)så gick vi och köpte mat. Vi låg mest och degade framför data och tv.

Vi tog en liten promenix bort och hälsade på Victor en snabbis och satt och snackade lite skit. Sen gick vi hem och la oss. Världens mysigaste dag, med världens bästa vän Carolina!


HAHAH, älskar dig Carro! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback