Söndag.

Hej hallå!
Hoppas allting är bra med er! Med mig är det bara bra, sitter just nu och försöker knåpa ihop min religionsanalys som ska in imorgon. Handlar om barnaga, helt sjukt att folk fortfarande tycker det är helt acceptabelt.

Min helg har varit helt lugn. Jobbade igår så orkade inte göra något i fredags. Ville inte vara helt död på jobbet. Dock var det nästan inget folk alls som kom (jobbar på cafe) så fick sluta vid tre, vart bara 3 timmars jobb. Men är alltid något. Så efter jobbat åkte jag till stallet. Var egentligen meningen att jag skulle vara hästledig, men det var ingen som skulle rida den lilla ponnyn Jos så jag tog honom. Riktigt pvant att rida så liten häst! har nog aldrig ridit så liten häst förut :) Mysigt var det i vilket fall som helst! Var ett litet gäng som red ut en sväng.

Idag har jag inte gjort något speciellt. Varit i stallet bara, red ut en sväng med Emma. Skönt att låta Balderina galoppera på våran lilla galoppstig, det bästa som finns! Ska börja rida Nebbie igen på onsdagar också, gud vad jag har saknat den hästen!

Imorgon blir det skola och häst. Börjar inte först än kvart över elva, har lite sovmorgon iaf!


Zogina och jimmy i vintras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback