Söndag

Hallå!

Ett tag sen jag blogga igen, har inte orkat eller vetat vad jag ska skriva så fick bli en liten paus igen.

Igår passade jag och syrran på att ta vara på det fina vädret. Jag bytte till sommardäcken på min lilla bil. Väntar på att pappa ska byta avgasrör så jag kan börja övningsköra. Sen la jag mig ute i solen en timme. När klockan var tre åkte jag och My och mötte upp Lina och hennes syster Emma i stallet. Vi tvättade deras lilla häst Ella och Balderina. Passade även på att smörja alla lädergrejer. Behövs det med ibland. Var inte hemma först än klockan var åtta. Brände axlarna, men det har lagt sig nu.

Idag så har jag jobbat från kvart över elva till kvart över fem. Var rätt lite folk idag, är lite segt tiden går så sakta då, men rätt skönt ändå.

Nu ska jag sätta mig med psykologin och religionen. Inge vidare roligt, men måste göras. Psykologin ska in ikväll och har en religionsredovisning imorgon.

Ska börja så jag blir klar någon gång!


Jag hemma hos Denise på nyårsafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback