Mys

Vilken mysig ritt jag och Carro fick! Så avslappnande att bara släppa hästarna och låta dom springa fort, det absolut bästa jag vet. Och inte finns det något bättre än att dela den stunden med människan som står mig allra närmast heller :)

Imorgon så är det heldag i skolan. Ska ta igen en uppgift som jag missat på ledarskapen, så slutar inte förns vid 4. Men vill inte ha ett ig i den kursen så är bara att stå ut! Sista skoldagen för mig innan helgen också, vi är nämligen lediga på fredag. Riktigt skönt!

Får se om jag och Carro ska grilla med våra kära exkex också. Herr Boll och herr Förnis, får se om det blir av, beror lite på vädret. Annars får man väl hitta på något annat roligt.

Ne nu ska jag slänga mig i sängen, ska upp tidigt imorrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback