Listaaaa

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Usch nej.
Titta på dig själv i spegeln: Vem gör inte?
Gnälla: Haha, rätt ofta.
Skrika: Svårt att låta bli ;)
Sova: Ja, ibland för lite, ibland för mycket.
Ha ångest: Oftast för skolan och för att jag skjuter upp saker.
Skada dig själv med flit: Nej.
Ta mediciner du inte borde ta: Usch nej, tar knappt alvedon.
Vilja dö: Nej.
Drömma mardrömmar: Gjorde det mer förut, men när jag är stressad så.
Drömma sexdrömmar: Händer väl.
Ta droger: Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra.
Försöka vara annorlunda: Jag är den jag är.
Klä dig i svart: Har en jävla massa svarta kläder, haha.
Gå till kyrkan: Nej.
Gå i skolan: Haha, var jävligt dålig på det ett tag. Men har ryckt upp mig som fan.
Röka: Japp.
Ha sex: Vem vet ;)
Ljuga: Nej.
Hata folk: Japp.
Lita på folk: Har mina nära jag litar på.

VEM:
Saknar du:
Släkten som jag inte träffat sen i vintras.
Vill du döda: Usch nej.
Rörde dig sist: Tyra :)
Vill du slå: Ingen just nu.
Kysste dig sist: Hemlis.
Vill du kittla: Mister Bollen är rolig att kittla.
Kramade du sist? Tyran.
Vill du prata med: Carro eller Lina <3
Skrek du på sist: Syrran säkert :P
Vill du vara som: Carro när det gäller skolan sen vettefan
Sårade dig sist: Den personen vet om det.
Vill du bli galet full med: Carro och Lina!
Gjorde dig riktigt glad senast: Lina :)
Fick du sms från senast: Anki i stallet.
Ringde dig senast: Lina.
Är snyggast på jorden: Finns många snyggingar!

HAR DU:
För många vänner:
Har några nära riktigt bra, räcker gott och väl för mig!
Förföljelsemani: Haha, nej,
Tvångstankar: Några säkert.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej.
Någon fysisk sjukdom: Nej.
Någon skada: Vet man aldrig ;)
Färgat håret: För många gånger.
Brutit några ben: Som tur är aldrig.
Några piercings: Tungan, naveln, läppen och öronen. Ska ta en till i tungan och vill ha fler i öronen.
Egen dator: Nopp :)
Bra självförtroende: Ibland.
Kysst någon: Yes.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja.
Bjudit ut någon: Nopp.
Varit kär: Japp, två gånger.
Dumpat någon: Yes.
Stulit någonting: Nej.
Lämnat landet: Japp en gång. Men blir förhoppningsvis en resa med Carolina i sommar samt en resa till Portugal i September.
Tuttat eld på nått: Haha, aa.
Gjort något olagligt: Japp.



HUR:

Går du: För fort tycker många.
Svarar du i telefonen: Hallu/ Aa det är Madde.
Fördriver du tiden: Stallet, kompisar och datan.
Mycket pengar har du: Mindre än vad jag hade i lördags eftersom lönen är slut, haha.
Tjänar du pengar: Underhållsstöd, studiebidrag och jobb.
Ofta diskar du: När jag är hos Carro.
Ofta städar du: Skulle behövas mer kan jag ju säga.
Många stör du dig på: För många.
Ofta träffar du din familj: Varje dag.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Självklart.
På gud: Nopp.
På rymdvarelser: Nej.
Att folk tycker om dig: Ja.
På ett liv efter detta: Ja.
Att fiskar kan tänka: Kanske.
Att du kommer leva länge: Vem vet ;)


Kommentarer
Postat av: carro

Hur ofta diskar du? när jag är hos carro. HAHAHAHHAHA JAG DÖÖÖR :D skrattar

2010-05-27 @ 18:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback