Helgen

Hallå!

Nu är det dags för uppdatering igen.


I fredags så var jag i stallet. Senare när jag hade kommit hem och käkat och gjort mig iordning en snabbis rörde jag mig hem till herr Boll för att hjälpa honom att raka av håret. Haha, det hade inte blivit så lyckat när han hade gjort det själv. Sen kollade vi på någon film som jag inte kom ihåg vad den hette och låg och pratade innan han skjutsade hem mig :)

I lördags så jobbade jag. Rätt mycket folk så var rätt trött när jag väl kom hem. Var egentligen tänkt att vi skulle ha varit antingen hemma hos Carro eller Bolin och grillat vi tre och Viktor, men det vart ändrade planer så satt hemma och pratade med mamma och pappa istället. Niklas kom förbi och tog en cigg senare på kvällen också.

Igår så var jag i kungens kurva på dan med min syster och handlade lite smått och gott. Senare åkte jag till stallet och mötte upp min älskade vän Lina. Vi tog en ridtur och skrattade åt allt och ingenting.

Mysig helg med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback