Matte, me HATE!

Fan va jag hatar Matte B. Har alltid haft lätt för matte, men den kursen som jag har sett minst fram emot är just Matte B. Jag har hört att det ska vara den svåraste kursen, jaa vem har egentligen inte hört det? Och se så rätt alla hade! Enligt mig är den verkligen skitsvår och jag fattar ingenting. Jag som alltid legat på ett VG i matte måste helt plötsligt kämpa som sjutton för att få bara ett G. Så därför måste jag åka in till skolan om två timmar och plugga matte fast det är allt annat än vad jag verkligen vill i det här fina vädret. Hade mycket hellre legat ute i solen just nu.

Någon som vill joina min jag-hatar-Matteb-klubb?


Såhär glad är jag åt att jag måste plugga matte i det här fina vädret. Här ser ni min "nya" hårfärg också. Var ett tag sen jag färgade det, men har inte lagt ut någon bild på det ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback